Aktuality
O Festivalu
Program
Kapely
E-shop
Vstupenky
Kontakty
0
Košík

MASTERS OF ROCK

08.07.2021 12:00

Detail

18. ročník festivalu MASTERS OF ROCK se vlivem coronavirové pandemie a následných vládních omezení, nařízení a s ohledem i na vaše zdraví, zkrátka „Masters“ 2020 se neuskuteční. Všichni jsme to už nějakou dobu tušili, a tak jsme čas vyplnili prací s kapelami na přesunutí festivalu na příští rok. A v tomto ohledu pro vás máme skvělou zprávu!
Sestava potvrzených kapel 18. ročníku MASTERS OF ROCK se i po jeho přesunutí téměř nezmění!
Již v této chvíli máme potvrzení od cca 90 % účinkujících!

XVIII. ročník festivalu MASTERS OF ROCK se uskuteční od 8. do 11. července 2021 v důvěrně známém areálu likérky Rudolf Jelínek ve Vizovicích.

Již zakoupené vstupenky zůstávají v platnosti i na nový termín!


Svoji účast na přesunutém ročníku „Masters“ již potvrdily tyto kapely:
JUDAS PRIEST, NIGHTWISH, AMON AMARTH, BLACK LABEL SOCIETY, SEPULTURA, HEAVEN SHALL BURN, TESTAMENT, LORDI, LACUNA COIL, BEAST IN BLACK, ALESTORM, AMORPHIS, OOMPH!, GOTTHARD, KATAKLYSM, ORDEN OGAN, DEATH ANGEL, PINK CREAM 69, HIGH ON FIRE, VISIONS OF ATLANTIS s českým symfonickým orchestrem Praha, CIVIL WAR, BEYOND THE BLACK, BLUES PILLS, SHAKRA, NERVOSA, NOTHGARD, TROLLFEST, LONG DISTANCE CALLING, NEONFLY, MISTER MISERY, SPOIL ENGINE, SHIRAZ LANE, BLACKDRAFT, EXTROVERT, ARAKAIN, FLERET, SEBASTIEN, GATE CRASHER a FORREST JUMP.


Všichni účinkující i široký tým pořadatelů se na vás již teď těší a věří, že se všichni za rok setkáme ve Vizovicích na největším svátku metalové muziky ve střední Evropě!


Víme, že stejně jako pro nás, tak i pro spoustu z vás je teď velmi složitá a nelehká doba, a tak se držte a buďte zdrávi! Ať si ten „Masters“ za rok pořádně užijeme!




  • Zaplacené vstupné se nevrací, vstupenka se nevyměňuje!
  • Padělání vstupenek je nepřípustné a trestá se podle zákona!
  • Osobám mladším 12 let je vstup povolen pouze v doprovodu dospělé osoby.
  • Pořadatel nenese žádnou odpovědnost za újmu na zdraví návštěvníků ani za škody způsobené na jejich věcech.
  • Do haly/sálu není dovoleno vnášet jakékoliv nápoje, PET láhve, skleněné láhve, plechovky, sedátka, židličky (včetně skládacích), různé podložky včetně polystyrenových či dřevěných "kostek", zbraně, nože, nůžky, tyče na vlajky, deštníky a další předměty, které by mohly být pořadatelem označeny za nebezpečné. Pořadatel si vyhrazuje právo osobní bezpečnostní kontroly!
  • Do prostoru konání akce je zakázáno nosit magnetofony, kamery či videokamery. Pořizování audio a videozáznamů je zakázáno! Porušení tohoto bodu může být klasifikováno jako trestný čin!
  • Fotografování je povoleno pouze z kompaktních fotoaparátů bez přídavného dlouhého objektivu. Mimo akreditované fotografy a novináře není povoleno do haly/sálu vnášet profesionální fotoaparáty a objektivy!
  • Pořadatel a umělci si vyhrazují právo filmového, video a televizního záznamu koncertu a atmosféry. Návštěvník zaznamenaný na dokument může být dále zveřejňován bez dalšího upozornění a finanční náhrady.
  • Pivo se může čepovat do vratných, zálohovaných kelímků s očkem na připnutí. Vratná záloha je 70 CZK. Kelímky se vyměňují při nákupu nového piva nebo se vrací záloha. Reklamní kelímky můžou být v prodeji i v merchandisingovém shopu. Do kelímku zakoupeného v shopu vám však na výčepech pivo z hygienických důvodů nenatočí.
  • Jediná platná měna v hale/sále je Koruna česká.
  • Do prostoru koncertu je zakázáno vodit psy či jiná zvířata.
  • Návštěvníci musí respektovat pokyny pořadatelů a pořádkové služby!
  • Svým vstupem na akci návštěvník prohlašuje, že splňuje podmínky aktuálních vládních hygienických a protiepidemických opatření. Sledujte prosím covid portál ministerstva vnitra. (https://covid.gov.cz/situace/kultura/koncerty)
  • Na V.I.P. balkon (pokud je zpřístupněn) je zakázáno vnášet jakékoliv nápoje, s výjimkou nápojů v uzavíratelných PET lahvích. Tašky a kabáty si prosím odložte v šatně (pokud je zpřístupněna).
  • Pořadatel si vyhrazuje právo udělovat pokyny účastníkům události za účelem zachování bezpečného a hladkého průběhu události, měnit v případě nutnosti s okamžitou platností uvedené podmínky, měnit program a jeho obsah vč. účinkujících v případě nenadálých událostí jako jsou povětrnostní podmínky, nehody, zdravotní stav účinkujících apod.
  • Pořadatel může nařídit evakuaci areálu v případě podezření na ohrožení zdraví účastníků nebo majetku pořadatele jako jsou například přírodní katastrofa, teroristický útok a to bez jakékoliv náhrady škody nebo ušlého zisku účastníka události.